Heb je een vraag? Stel hem hier.

Om te zorgen dat Doogee vragen van gebruikers niet onder een willekeurige Blogpost worden geplaatst, is dit bericht opgesteld.

Stel hier je vragen/opmerkingen over je Doogee Smartphone en iedereen mag reageren op elkaar.

Toekomstig zal er gekeken worden of het handiger is om een Doogee Forum op te zetten voor en door Nederlandse en Belgische gebruikers. Heb je hier een idee over, laat dat dan gerust ook weten in de comments.

13 reacties op “Heb je een vraag? Stel hem hier.”

  1. Ik gebruik al een aantal jaren de T5 light. Na het opladen komt alleen de naam ‘Doogee’ in blauw en wit afwisselend in beeld. Ook kom ik nog bij een scherm dat mij de keuze geeft tussen ‘recovery’, ‘fast’, of ‘nomal’ boot. Elke keuze leidt weer naar de schermen met de naam ‘Doogee’

    Kan ik dit apparaat nog tot leven wekken????

    1. Dag Aad,

      Fijn dat je ons een bericht stuurt, maar jammer van je Doogee T5.

      Wat je zou kunnen doen is het her-flashen (installeren) van de originele software (ROM).
      Als een reset niet meer mogelijk is dat de enige oplossing. Je bent dan wel alles op je Smartphone kwijt.

      Een uitleg vind je hier:
      https://www.getdroidtips.com/stock-rom-on-doogee-t5/ Let wel, dit gaat om de T5, niet de Light.

      Groet,
      Doogee.nl

  2. Dag,

    Wij willen graag een s96 pro bestellen maar kunnen nergens terugvinden of het mogelijk is om de taal op Nederlands te zetten. Weten jullie dit of waar ik dit kan vinden?

    Dank

    1. Hoi Wesley,

      Goed dat je je vraag hier stelt. Merk namelijk dat deze vraag ook speelt bij andere klanten.
      Om antwoord te geven op je vraag: Alle Doogee toestellen ondersteunen de Nederlandse taal.

      De S96 Pro is nu extra voordelig te bestellen via deze link.

      Groet,
      Doogee.nl

      1. Beste admin, ik ben de gelukkige bezitter van de s90 pro. Normaal laden is gunstig snel. Alleen staat de mijne op langzaam laden (tekst in mn scherm). Ik heb gezocht om dit uit te zetten maar kan het niet vinden. Kunnen jullie me helpen? Bvd, Jeff.

        1. Dag Jeff,

          Volgens mij is dat geen instelling die uit of aan kan. Het snelladen is afhankelijk van de lader en/of kabel.
          Probeer dat eens.

          Groet,
          Doogee.nl

  3. Hallo,
    Ik ben op zoek naar een nieuw scherm voor mijn doodgee S90pro. Iemand een idee waar ik deze eenvoudig kan bestellen? Alibaba heeft niet gewerkt.
    Bedankt!

    1. Dag Bob,

      Jammer om te horen van je problemen met je Doogee S90 Pro scherm.
      Ik heb even voor je gekeken en ben je misschien hier mee geholpen?

      Deze is nu in de aanbieding.

      Groet,
      Doogee.nl

  4. Mijn abnoment bij kpn kan ik verlengen. Ik heb altijd huawei gehad en ben op zoek naar een andere merk en aangezien ik in de bouw zit lijkt mij deze merk wel wat. Alleen heb er nog nooit van gehoord. Wat is het voor merk en in wat kan ik verwachten.

    1. Dag Wietse,

      Bedankt voor je interesse in Doogee Smartphones.

      Volgens Doogee zelf is dit waar ze voor staan:
      The DOOGEE’s belief is to create a mobile phone that will be waterproof forever and never fall to be damaged. The current DOOGEE rugged phone has IP68, IP69K and MIL-STD-810G certification, which can resist any weather conditions, impact, rain, dust, sand, The erosion of substances such as oil and water is also no problem. DOOGEE has been pursuing rugged mobile phones with higher requirements, and we will continue to follow this path.

      Wat je zou kunnen doen is kijken bij het toestel waar je in geïnteresseerd bent op Banggood en dan kun je bij ‘reviews’ zien wat anderen er van vinden.

      Hopelijk helpt het je met het maken van je keuze.

      Groet,
      Doogee.nl

  5. Goede avond ik heb sinds een maand of 6 een Doogee S68Pro. Hij laat niet meer op, en kan sinds vandaag geen gegevens overzetten naar mijn PC. Hoe werkt het nu met garantie, moet de GSM terug naar China in de garantie periode of is er een ander alternatief. Graag hoor ik van jullie.

    Groet Koen de Rooij

    1. Dag Koen,

      Wat jammer om te lezen van de problemen met je Doogee S68 Pro.
      Ik had gehoopt dat iemand anders je zou kunnen helpen, vandaar dat ik niet eerder geantwoord heb.

      Indien je toestel defect is en binnen de garantietermijn dan is het zaak altijd te schakelen met de (online) winkel waar je het toestel hebt gekocht. Er is in Nederland geen Doogee reparatiecentrum of iets dergelijks.

      Heb zelf wel goede ervaringen met the Fixables (https://fixables.nl/), ook al repareren zij dit merk niet. Wellicht kunnen ze je toch nog ergens mee op weg helpen.

      Het alternatief, naar China sturen, is vaak minder aantrekkelijk.

      Groet,
      Doogee.nl

  6. Vraag : 5 mnd na aanschaf van een Doogee S95 pro krijg ik plots voortdurend foutmeldingen van de Bluetooth als ik die inschakel “Bluetooth stopt steeds/app info/X App sluiten “. Hij maakt ook geen verbinding meer met mijn headphone en de waarschuwing herhaalt voortdurend zichzelf.
    Een GSM shop kent het toestel niet en verwijst me naar een dealer in Nederland. Wie kan mij hierbij helpen??

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *